Problem med e-handelsordrar
I början av vecka 13 hade vi driftstörningar som tyvärr påverkade vissa e-handelsordrar. Det yttrade sig bland annat i att man inte kunde ändra eller lägga till varor i sin redan lagda order, eller att den valda leverans- eller hämtatiden släpptes under pågående handling. Vi beklagar detta.
Om du har problem med din order och inte kan göra de ändringar du vill, är tyvärr det enda vi kan hjälpa till med just nu att ta bort beställningen, samt informera dig om status för din order. Dessvärre kan vi för tillfället inte hjälpa dig att lägga till, ta bort eller ändra varor i din order, eller ändra information så som tid eller adress för din leverans.
Makulera order
För att ta bort din order, skicka ett mejl till vår kundtjänst: ehandel@willys.se
Skriv följande information:
Ämnesrad: Makulera
Information i textfältet: Skriv ditt ordernummer i mejlet.
Status för order
För att få information om din order, som till exempel vilka varor som kommer att levereras eller vilken tid leveransen kommer ske, kan du ringa till vår kundtjänst. Det kan dessvärre vara svårt att nå vår kundtjänst då många ringer till och mejlar oss just nu.
Telefon kundtjänst: 0771-71 70 00
Öppettider påsken 2021:
Fredag: 08-22
Lördag: 10-18
Söndag: Stängt
Måndag: 12-22
Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att du får en fortsatt bra dag!