Om undersökningen
Vi genomför just nu en kundundersökning för att få veta mer om vad våra kunder tycker och tänker om vår e-handel. Svaren använder vi för att förstå våra kunder bättre och utveckla vår e-handel så att vi kan erbjuda en ännu bättre upplevelse. På den här sidan kan du som bjudits in att delta i undersökningen få svar på vanliga frågor.
Varför gör Willys en kundundersökning om e-handel?
Vi vill få bättre förståelse för hur våra kunder upplever vår e-handel och hur vi kan utvecklas för att få ännu nöjdare kunder.
Hur går undersökningen till?
Undersökningen skickas via e-post från adressen Willys <feedback@questback.net> till ett slumpvist urval av Willys e-handelskunder. I mejlet finns en länk till ett formulär som tar ca 3-4 minuter att fylla i. Det är en sluten undersökning vilket innebär att det inte är möjligt att delta om man inte fått en e-postinbjudan.
Vad är Questback?
Questback Essentials är det undersökningsverktyg vi använder för att samla in svar och distribuera undersökningen. Därför kommer mejlet med undersökningen från avsändaren och adressen Willys <feedback@questback.net>.
Hur vet man att det verkligen är Willys som har skickat inbjudan?
Genom att du läser det här, på vår egen sida willys.se. På bilderna här intill kan du se hur både mejlet och första sidan i enkäten ser ut.
Hur gör man vid tekniska problem med att delta i undersökningen?
Om du inte kommer till undersökningen när du klickar på knappen ”Klicka här för att delta” eller inte kan se knappen i ditt mejl kan du behöva tillåta mejlet eller göra det betrott. Om du fortfarande inte kommer till undersökningen ber vi dig kontakta info@willys.se.
Hur gör man för att dela med sig av sina åsikter utan att ha fått en inbjudan?
Vi tar självklart gärna emot dina synpunkter. Du når oss på info@willys.se.
Se upp för bluffmejl!
Vi vill påminna om att det tyvärr kan cirkulera bluffmejl i vårt namn. Lämna aldrig ut bankuppgifter eller andra känsliga uppgifter och undvik suspekta länkar eller bilagor i dessa mejl.
Hur gör man för att inte delta i undersökningen?
Längst ner i mejlet med inbjudan om att delta i undersökningen finns en avskrivningslänk som du kan klicka på om du inte vill delta i undersökningen. Klickar du på denna länk får du inga fler mejl angående undersökningen. Om du inte hittar länken eller stöter på problem kan du kontakta info@willys.se
Hur gör man för att inte få några påminnelser om undersökningen?
Påminnelser skickas till deltagare som antingen inte har påbörjat undersökningen eller som har avbrutit den. Längst ner i mejlet med inbjudan om att delta i undersökningen finns en avskrivningslänk som du kan klicka på om du inte vill få några fler påminnelser.
Om du mot förmodan får påminnelser trots att du har genomfört undersökningen ber vi dig att kontakta vår support på info@willys.se.
Var vänder man sig med fler frågor eller synpunkter om undersökningen?
Om du inte hittat svaret på din fråga på denna sida eller har synpunkter gällande undersökningen ber vi dig att kontakta vår kundsupport på info@willys.se.